Новости Украины

Наступ на свободу слова в Україні чи політичні розбірки: що відбувається насправді

66
0
Прямий <p>Останніми про наступ на свободу слова заговорили на телеканалі "Прямий". Ні,&nbsp;не хвилюйтесь вдома у Петра Порошенка, поки що, ніхто обшуків не проводив. Тим більше він же заявляв, що не має ніякого відношення до власності або управління "Прямим".</p> <p>Тоді у кого проводять обшуки? У&nbsp;Володимира Макеєнка. А хто ж він власне такий?&nbsp;</p> <p> Володимир Макеєнко</p> <p>По-перше, він відомий тим, що був народним депутатом І, ІІ, IV, V, VI та VII скликання. Усього 6 разів він обирався до Верховної Ради. І не боявся міняти політичну позицію. Він був разом з Петром Порошенком у фракції "Солідарність" у Раді третього&nbsp;скликання, а потім слідом за ним пішов у "Нашу Україну". Проте вже у наступні каденції він був членом "Партії регіонів", так само як і у сьомому&nbsp;скликанні.</p> <p>То як же він став власником телеканалу "Прямий". Екснардеп Сергій Лещенко так описує цей шлях:</p> <p>Телеканал "Прямий" –&nbsp;це колишній телеканал Януковича "Тоніс", який той віджав у Володимира Костеріна. "Сім'я" копирсалася з "Тонісом". Потім грянув Майдан, вони втекли з України, а тут наспів новий президент Петро Порошенко з ідеєю розширювати свою інформаційну лінійку.</p> <p>Порошенко домовився, що&nbsp;"сім'я Януковича" віддає телеканал "Тоніс", а натомість справи Арбузова, Клименко і Курченко будуть підвішені в судах. Дозволи на заочний суд будуть заблоковані. "Український медіа-холдинг" залишився у Курченко. Щоб приховати сліди, канал "Прямий" оформили на депутата-регіонала Макеєнка.</p> <p>Ніяких висновків я не роблю. Одні журналісти кажуть про наступ на свободу слова, а інші про корупцію. Цікаво, а у якій справі проводять обшуки? У ЗМІ повідомляли, що слідчі ДБР працюють&nbsp;в рамках досудового розслідування кримінального провадження, яке стосується операцій купівлі-продажу телеканалу "Прямий".</p> <p> "Захоплення" каналу</p> <p>Тобто, обшуки стосується купівлі телеканалу, а не його діяльності? От такий наступ на свободу слова на "Прямому". І напевно на цьому можна було б зупинитись, але ж не тільки на "Прямому" говорять про тиск на журналістів.</p> 112 канал <p>Видання медіа-холдингу, що формально належить Тарасу Козаку, теж б’ють на сполох. Давайте подивимось, а які ж проблеми тут. Видання "Детектор медіа" описує створення цього холдингу так:</p> <p></p> <p>Ці канали часто звинувачують у "проросійськості", але я, чесно кажучи, не хотів би на цьому зупинятись. Юредично&nbsp;це майже не можливо довести, до того ж скільки людей, стільки і думок.</p> <p>Якщо такої різноманітності не має, тоді з’являєтеся цензура. Ну так, логічно. І ведучі "112 Україна" наполегливо продовжують переконувати, що в країні відбувається наступ на свободу інформації.</p> <p>На "112 Україна" каналі зняли чимало відеороликів на цю тему. Що ж у них там трапилось? Національна рада з питань телебачення і радіомовлення ухвалила безпрецедентне рішення – позбавила телеканал "112 Україна" цифрових ліцензій на мовлення.</p> <p>Це справді виглядає, як порушення. Давайте подивимось, що ж там про це говорять у Нацраді:</p> <p> Коментар Нацради</p> <p>Тобто, виходить, що ніхто не позбавляв ліцензії "112 Україна" канал. У нього її просто не було. Коментар Нацради</p> <p>Трансляція "112 Україна" відбувалася з порушенням умов ліцензії через місцеві телеканали. Відповідно, коли вони закінчились – їм їх не подовжили. Разом з тим, у "112 Україна"залишилась ліцензія на супутникове мовлення і канал продовжує мовити у кабельній мережі.</p> <p>Чи це наступ на свободу слова? Ну вирішуйте самі, я вам розказав факти. Але і це ще не усе, є ще один канал, який проти цензури. Все у тому ж самому холдингу "Новини".</p> NewsOne <p>Другого жовтня журналісти трьох каналів вийшли в ефір з зав’язаними чорною стрічкою ротами. І так вони провели близько 20 хвилин ефіру.</p> <p> Журналісти з чорними стрічками в ефірі</p> <p>"5 вересня Національна рада на засіданні розглянула матеріали позапланової перевірки ТОВ "Новини 24 години", м. Київ (супутниковий телеканал "NewsOne", і, взявши до уваги численні й неодноразові порушення мовником вітчизняного законодавства в частині розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті, ухвалила рішення про звернення до суду з позовом про анулювання його ліцензії на мовлення", – заявили у Нацраді.</p> <p>Довести у суді, що розпалення ворожнечі було, не так вже і просто. Треба проводити експертизи і судовий процес триватиме багато місяців. А до тих пір поки це не буде встановлено. Телеканал NewsOne продовжує мовлення. Чи можна це вважати наступом на свободу слова?</p> <p> Хто з олігархів контролює ЗМІ / інфографіка 24 каналу</p> <p>З рештою, чи можна вважати наступом на свободу слова усі три описані випадки? Вирішуйте самі. Факти я вам навів, висновки кожен зробить для себе сам. Адже ми просто розказуємо про те, що відбувається у цій країні насправді. І саме цим потрошку змінюємо її на краще.</p> <p>Що таке програма "Голобородько"Голобородько про Голобородька. Це програма 24 каналу, де журналіст Антон Голобородько розповідає про те, що відбувається за стінами Банкової за нового президента, зокрема, – беручи інтерв'ю у найбільш наближених до президента осіб. І пояснює, чому не варто плутати Володимира Зеленського з його героєм Василем Голобородьком.</p>
Комментариев (0)
Оставляя комментарий, пожалуйста, помните о том, что содержание и тон Вашего сообщения могут задеть чувства реальных людей, непосредственно или косвенно имеющих отношение к данной новости. Пользователи, которые нарушают эти правила грубо или систематически, будут заблокированы.
Полная версия правил
Осталось 300 символов
Для удобства пользования сайтом используются Cookies. Подробнее здесь